Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran kuruluşlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve nazarıitibar alanları üzere değişlemkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz sinein farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, şık maliyette masnu zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas elhak inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yanında artık “ne istersem onu allıkırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği radde cesim gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve muhabere teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş proseslerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil oldu.